NewsletterCreditreform
Pan/Pani
Firma:
Imię:
Nazwisko:
Adres e-mail:
*

Powiadomienia o zmianach

Jest to usługa polegająca na wysyłaniu do Klienta informacji (powiadomień) w przypadku zarejestrowania zmian w danej firmie. W powiadomieniu przesyłana jest nazwa firmy oraz wskazanie na rozdział, w którym nastąpiła zmiana (np. struktura właścicielska).

  • Zalety:

    • prosta aktywacja – wystarczy podać adres e-mail, bez konieczności rejestracji/logowania
    • szybkość przesłania powiadomień - powiadomienia są przesyłane w chwili zarejestrowania zmian w bazie danych Creditreform.
    • ciągłość przesyłania powiadomień – powiadomienia o zmianach są przesyłane do Klienta, aż do momentu dezaktywacji (kliknięcia w odpowiedni link znajdujący się w przesłanej wiadomości).
    • brak kosztów - usługa jest darmowa