Powszechne rozumienie wiarygodności firmy, jako zdolności do terminowego wywiązywania się z zobowiązań płatniczych nie zmieniło się na przestrzeni ostatnich lat. Zmieniły się natomiast sposoby promowania wiarygodności firmy.
Certyfikat Creditreform jest dokumentem potwierdzającym wiarygodność płatniczą i zdolność kredytową firmy. Przedstawia całościową sytuację firmy wzmacniając jej pozycję w negocjacjach z dostawcami i inwestorami.
Od wielu lat w Polsce obserwuje się wzrost popularności franczyzy. Coraz więcej osób, które zaczynają przygodę ze swoim biznesem, decyduje się na prowadzenie go pod szyldem znanej marki. To daje pewnego rodzaju bezpieczeństwo, promocję już na starcie. Jednak franczyzodawca to także podmiot gospodarczy, którego sytuację finansową warto sprawdzić, przed przystąpieniem do sieci.
Przed Tobą duży kontrakt. Jak upewnić się, że kontrahent jest wiarygodny i nie ucieknie z towarem? Sprawdzi to za Ciebie wywiadownia gospodarcza. Autor: Erna Grońska-Petniak
Na podstawie raportu handlowego o firmie, nie możemy wnioskować, czy firma jest uczciwa, czy nie. Nawet najbardziej uczciwa firma w swojej branży może wpaść w przejściowe kłopoty finansowe. Autor: Erna Grońska-Petniak
Please be advised that the websites of Creditreform Polska sp. z o.o use cookies to work correctly. Lack of permission for the installation of cookies can be expressed through browser settings. To learn more,
click here