Creditreform Polska działa już dwadzieścia pięć lat. Przez ten czas zmienialiśmy się, by coraz lepiej dostarczać informację kredytową naszym klientom, wysłuchiwaliśmy ich sugestii i oczywiście podążaliśmy za zmianami technologicznymi i ekonomicznymi. Dostosowywaliśmy się do rewolucyjnych przekształceń otaczającej nas rzeczywistości. Kto dziś pamięta, że pierwsze raporty w 1992 roku były pisane na maszynie? Albo że w następnych latach używano zwykłego edytora tekstów? Znacznie później nastąpiła implementacja niemieckiego systemu informatycznego. – Wszystko jednak zmieniło się dopiero po przygotowaniu polskiej, autorskiej wersji systemu, która była lepiej dostosowana do naszych krajowych warunków – wspomina Jacek Koziaczy, prezes zarządu Creditreform Polska.
Te uwarunkowania zmieniały się zresztą cały czas – podobnie jak i oczekiwania klientów. Stąd bez przerwy trwają poszukiwania nowych produktów i nisz, w których można się rozwijać. Wszystko jednak sprowadza się do szlachetnej misji. – Współczesna gospodarka rozwija się tak dynamicznie, bo obywa się bez pieniędzy. Zamiast na fizycznej walucie opiera się dziś na reputacji, czyli wiarygodności – mówi prezes Creditreform Polska. Przewagę konkurencyjną daje dziś wiedza – może nawet bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.
Ta wiedza jest też dużo bardziej dostępna. Kiedyś raporty wiarygodności stanowiły bardzo elitarną, może nawet nieco tajemną dziedzinę. Teraz można je nabyć za cenę jednego SMS-a. Sporo się przez te dwie i pół dekady zmieniło. Może tylko prawodawcy niezbyt nadążają za rozwojem sytuacji. Pozostaje mieć nadzieję, że na dostosowanie przepisów do rzeczywistości potrwa krócej niż 25 lat.
Skontaktuj się z nami i dopytaj o spersonalizowaną promocję.
Creditreform Polska Sp. z o.o.
ul. Mysłowicka 14A
01-612, Warszawa
tel.:(+48) 22 440 15 00
fax.:(+48) 22 440 15 06
e-mail: creditreform@creditreform.pl