Jest to usługa polegająca na wysyłaniu do Klienta informacji (powiadomień) w przypadku zarejestrowania zmian w danej firmie. W powiadomieniu przesyłana jest nazwa firmy oraz wskazanie na rozdział, w którym nastąpiła zmiana (np. struktura właścicielska).
Zalety:
prosta aktywacja – wystarczy podać adres e-mail, bez konieczności rejestracji/logowania
szybkość przesłania powiadomień - powiadomienia są przesyłane w chwili zarejestrowania zmian w bazie danych Creditreform.
ciągłość przesyłania powiadomień – powiadomienia o zmianach są przesyłane do Klienta, aż do momentu dezaktywacji (kliknięcia w odpowiedni link znajdujący się w przesłanej wiadomości).
brak kosztów - usługa jest darmowa
Informujemy, że strony firmy Creditreform Polska sp. z o.o. wykorzystują do poprawnego działania pliki cookie. Brak zgody na instalację plików cookie może być wyrażony poprzez ustawienia przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj