Jesteś w serwisie należącym do wywiadowni gospodarczej Creditreform. Możesz tu sprawdzić firmę:

ZARZĄD DRÓG GRODZKICH W ZAMOŚCIU

(Crefo: 9412840881)
powrót do wyników wyszukiwania

ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość , Polska

NIP

9222294774

REGON

950371666

Telefon +48846383198
Data założenia
1999-01-01
Dane podstawowe
Przedsiębiorstwo ­ZARZĄD DRÓG GRODZKICH W ZAMOŚCIU­ rozpoczęło swoją działalność w roku 1999. Rejestrowe miejsce prowadzenia działalności to miejscowość Zamość.
Obszar działalności firmy
Od chwili rozpoczęcia działalności firmy, przedmiotem jej funkcjonowania jest budowa dróg i autostrad (budowa tuneli, budowa kanałów).
Informacje dodatkowe
Blisko ­18­ letnia aktywność firmy ­ZARZĄD DRÓG GRODZKICH W ZAMOŚCIU­ w środowisku rynkowym posłużyła ulepszeniu asortymentu oferowanych produktów i usług jak i zwiększyła pozytywne nastawienie klientów do firmy.
Jestes właścicielem?
Firma ZARZĄD DRÓG GRODZKICH W ZAMOŚCIU osiąga dobre wyniki?
Podziel się tą informacją ze swoimi kontrahentami i tysiącami użytkowników crefo.pl!

Jak to zrobić?

Zleć badanie wiarygodności swojej firmy i odbierz prestiżowy certyfikat wiarygodności, którym będziesz mógł pochwalić się przed swoimi kontrahentami i tysiącami użytkowników crefo.pl.

Wszyscy klienci, którzy zlecą badanie wiarygodności płatniczej swojej firmy otrzymają:

1) Pełny raport o wiarygodności płatniczej firmy wraz z oceną zdolności kredytowej i prawdopodobieństwem upadłości.

2) Certyfikat wiarygodności w trzech językach (polskim, niemieckim, angielskim) - jeśli zdolność płatnicza firmy zostanie oceniona jako znakomita, bardzo dobra lub dobra

a) Trzy wersje do druku w formacie PDF
b) Sześć banerów w różnych rozmiarach, do zamieszczenia na stronie internetowej wraz z linkiem prowadzącym do certyfikatu wyświetlonego na crefo.pl

Korzyści z posiadania certyfikatu:
  • umocnienie pozycji w negocjacjach z kontrahentami
  • wzrost prestiżu firmy, dzięki międzynarodowemu zasięgowi i rozpoznawalności certyfikatu
  • potwierdzenie wysokiej kondycji firmy


To jest miejsce na referencje dla firmy ZARZĄD DRÓG GRODZKICH W ZAMOŚCIU

- jeżeli jesteś właścicielem lub pracownikiem tej firmy i chcesz w jej imieniu poprosić o referencję swojego klienta lub kontrahenta (każdą firmę na crefo.pl), to kliknij w link "poproś o referencje" i postępuj według dalszych instrukcji.

- jeżeli jesteś kontrahentem, klientem tej firmy lub masz/miałeś z tą firmą jakiekolwiek doświadczenia handlowe, to możesz udzielić jej referencji. W tym celu kliknij w link "udziel referencji" i postępuj według dalszych instrukcji

jeśli jesteś właścicielem/pracownikiem tej firmy
jeśli znasz tę firmę/jesteś jej kontrahentem.
Jeżeli chcesz przesłać informacje na temat zaległości płatniczych firmy ZARZĄD DRÓG GRODZKICH W ZAMOŚCIU -
Zaległości płatnicze to kategoria obejmująca należności po terminie wymagalności faktury lub innego dokumentu wskazującego na powstanie obowiązku płatniczego.

Przesłanie informacje mają bardzo istotny wpływ na całościową ocenę wiarygodności płatniczej firmy oraz wysokość przyznawanego kredytu kupieckiego.

Zachęcamy do przesyłania zdjęć dokumentów potwierdzających istnienie należności (faktur, umów, itp.). Ułatwia to proces sprawdzania wiarygodności przekazywanych informacji i przyśpiesza ocenę firmy.

Tutaj możesz pobrać lub zamówić dane pochodzące z wywiadu gospodarczego
Wybierz swój raport i sprawdź jego zawartość. Kliknij + aby sprawdzić aktualność danych

Twój raport!

Konfiguruj !
PLN
Dostępne informacje o firmie: DataData aktualności danych Twój raport!
Wybierz rozdziały
Opis zawartości: Twój raport!



W tym miejscu możesz złożyć zamówienie na raport, który zostanie przygotowany nawet tego samego dnia!

Procedura wykonania raportu zakłada sprawdzenie wszystkich dostępnych wewnętrznych i zewnętrznych źródeł informacji, którymi są:
Raport na zlecenie
Raporty Standardowe
Raporty Premium
Terminy wykonania od 1 do 5 dni
Aby poznać cenę, kliknij dalej i wybierz produkt


Uwaga!
Oprócz standardowego raportu, którego celem jest pozyskanie informacji z powyższych źródeł Creditreform wykonuje również tzw. Raporty Premium, w których znajdą się informacje o charakterze niejawnym, tj. informacje o:
Zapoznaj się dostępnymi rodzajami monitoringu i wybierz ten, który odpowiada Twoim preferencjom:
Chcesz sprawdzić jaki majątek posiada firma, jej właściciele czy osoby ją reprezentujące? - Zamów usługe wyjawienie majątku lub wyjawienie nieruchomości
  • Aby złożyć zamówienie na usługę wyjawienia majątku, kliknij "kupuję" i postępuj według dalszych wskazówek.
Wyjawienie nieruchomości

(367.77 PLN z VAT)



Wyjawienie majątku

(984.00 PLN z VAT)
Z nami możesz pozyskać także informacje, które są często ukrywanie przez firmy, ich właścicieli czy osoby je reprezentujące. Aby dowiedzieć się więcej, wypełnij formularz - nasz pracownik oddzwoni.